Aplikacja desktopowa
Służy do zarządzania wpływającymi zgłoszeniami. Przeznaczona jest dla osoby koordynującej.
W skład funkcjonalności wchodzi:
- przydzielanie zgłoszeń do pracowników,
- zmiana statusów zgłoszeń,
- filtracja zgłoszeń,
- umawianie zgłoszeń
Godziny pracy: Pon-Pt: 8.00 – 20.00
Mieliśmy przyjemność zrealizowania projektu systemu obsługi zgłoszeń dla firmy Goleniewski Interline.
To nowoczesny system łączący w sobie aplikację desktopową z aplikacją mobilną, który dodatkowo umożliwia korzystanie z formularza zgłoszeniowego. Celem projektu było usprawnienie procesu zarządzania obsługą zgłoszeń.
Dzięki aplikacji zarządzanie zespołem stało się bardziej intuicyjne i dostępne bez ograniczeń. Pozwala to na lepszą organizację pracy i zwiększa produktywność!
Służy do zarządzania wpływającymi zgłoszeniami. Przeznaczona jest dla osoby koordynującej.
W skład funkcjonalności wchodzi:
Służy do obsługi zgłoszeń. Przeznaczona jest dla pracowników.
Każdy pracownik obsługujący aplikację otrzymuje przydzielone mu zgłoszenia. Posiada możliwość przeglądu zgłoszeń, które wykonuje, zmiany statusu oraz funkcje dzwonienia i podlądu zgłoszeń na mapie. Podczas swojej pracy aktualizuje zgłoszenia, dzieki czemu każdy pracownik dostaje informacje o statusie zgłoszenia.
Umożliwia on szybkie i bezproblemowe zgłoszenie obsługi urządzenia. Przeznaczony jest dla klientów.
Formularz zgłoszeniowy przeznaczony jest do zgłaszania zgłoszeń serwisowych. Po wypełnieniu formularza - zgłoszenie od razu trafia do systemu i użytkownik zostaje powiadomiony.
przypisywanie zgłoszeń do pracowników
przeglądanie i przeszukiwanie wszystkich zgłoszeń
edytowanie oraz zmiana statusów zgłoszeń
funkcja dzwonienia do klienta
funkcja pokaż zgłoszenie na mapie
funkcja powiadomienia o zmianie statusu lub zgłoszeniu